tisdag 22 december 2009

Julbak

Jag har gjort ischoklad men vit choklad. Hoppas det blir gott

Nu är halva hallen klar, min käre svärfar som tapetserat och skulle fortsätta i morgon. Fattades tyvärr en rulle.. Ser ut att va lite mycke blommor men när min/våran maffiga spegel och andra möbler kommit upp tror jag det kommer bli grymmt snyggt. Bilder kommer kanske i morgon på slutresultatet.

Jag har även gjort Wienernougat...

Och typ risbräck eller vad det heter, tycker de dock ser väldigt tråkiga och bleka ut... men detta är vad receptet sa...

Pojkarna sitter malliga framför granen när vi klädde den i förrgår.. Noterna Timothys ögon.. hehe (till vänster)

Och åter igen usch, fy, tvi och blä för de fula tapeterna.. men ska bespara svärfar på tapetseringen ett litet tag.. Eftersom rummet är så himla stort känns det som en stor utmaning både att välja tapeter och få upp dem..

Nu ska jag göra en liten snabbröjning i killarnas lekrum (igen) sen sova.

Jobbar 8-16 i morgon


Önskar Er alla en riktigt GOD JUL!!!





2 kommentarer:

  1. Å, ser jättegott ut. Jag gjorde kola igår .. Idag blir det köttbullar o skinka .. o kanske nåt mer, får se.

    SvaraRadera
  2. Ska inte ischokladen va i formarna och inte på bakpappret??
    CoopJocke

    SvaraRadera