lördag 3 oktober 2009

Alla brorsor

Sån här snygg grimas gjorde Timothy i morse när vi käkade frukost

Timothy och morbror Erik idag när vi var där och käkade godmat som vanligt, var egentligen inte meningen vi skulle dit med bara blev så. Stuvade makaroner och fläsk blev det. Pappa och Erik skulle ha ätit potatis fläsk och löksås men det tycker ju jag inte om
Denna bild är tagen för typ 3 minuter sedan. Timothy, Stefan, Maximilian och Johan sitter och fikar. Jag hade köpt färska Wienerbröd och kanelbullar från Alen

Stefan har hjälpt brorsan att flytta idag, han och hans söta Elin håller på att flytta ihop, hoppas de kommer få det bra där nere fast jag inte gillar att han/de ska flytta ifrån mig.
Jag och kidsen var och hälsade på Elias och Heidi idag en sväng, fick jättegod kladdkaka och marsansås, smaskigt värre.
I morgon bär det ner till Gävle på kalas till bror Björn. Ikea, byta overaller åt barnen och förhoppningsvis köpa en vinterjacka till mig. Plus försöka hinna åka till Jimmy och Elin också så jag får se vart de bor.
Nu ska jag vara lite social mot Johan och familjen
Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar