tisdag 29 september 2009

Photos

Timothy somnade sittandes i soffan igår, stackrs lillpruppen hade 40 graders feber
Jag och Timothy roar oss på sjukan, Timothy glad. Det sköna med den höga febern var att han inte gråtit på 2 dygn

Igår kväll, Maximilian gjorde traktorer i leran. (min farbror) Inges titorn som de säger

Timothy knådar också lera

Mina mongofingrar

Timothy idag på sjukan som är sjukt lik sin bror på just detta kort, funderade nästan om jag tagit med mig fel unge eftersom proverna såg så bra ut. Ha!

Detta ska jag trycka i mig nu när barnen är nattade. Får se om jag orkar bära med mig alla strumpor upp ikväll som ni ser i bakgruden.


Jag har VABat idag. Jobbade först drygt 2 timmar.
Ska VABa i morgon också, vill han ska vara hemma en extra dag så man är på den säkra sidan, jag/vi vill inte ha någon långdragen sjuka eftersom vi måste vara helt friska tills vi ska till Göteborg om mina än två veckor. Ska bli sååå kul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar