söndag 13 september 2009

Moa

Hemma!
Skönt!
Har varit på kalas efter jobbet hos Moa, hon verkade bli glad för ena presenten vi gav, hon svida om direkt.
Ikväll har jag tänkt se den serien Mannen under trappen eller nåt sånt, hoppas den är bra.
I morgon börjar jag inte förens kl 16.30 ska bli skönt faktiskt känner för att slappa under dagen. Kanske att jag och smågrabbsen mina ska käka lunch med Sofia. Och det är ju så sällan jag jobbar kväll nuförtiden så jag ska inte klaga.
Stefan är ute å fiskar.
Jag har städat upp lite här, torkat massa blod på golvet. Maximilian blödde massor med näsblod precis innan vi skulle åka iväg på kalaset, tror att Timothy råkade skalla honom el liknande, jag var för upptagen med att fixa med presenterna till Moa för att se.
Så jag förberedde inför städmåndag i morgon, men behövs nog bara städas toa och dammsuga och torka golven betydligt bättre.
Och faaan va ja ser dåligt när jag kör och blir bländad av solen vettefan om man ska våga köra ens. Testade med solbrillor idag men hjälpte ju tamefan inte ett skit
Åsa är igångsatt iaf om jag fattat saken rätt. Hoppas hon hör av sig snart

1 kommentar:

  1. Ja satt och läste bloggen för Moa och hon kommentera direkt att hon aven tyckte om hjälmen trosorna ja och tunikan såklart för den och trosorna är på idag oxå...:-)) och hjälmen ska hon ha på ridningen ikväll när hon rider

    SvaraRadera