fredag 4 september 2009

Grattis Elin

Idag, 5 dagar senare ser mitt knä ut så här. Jag är fortfarande lite öm.

Jag fick en Björn Axens volymtång av Stefan förr förra julen, jag önskade mig den typ mest av allt, jag har kanske använt den max 10 ggr. De senaste veckorna har jag använt den som flitigast. Dag 3 efter att ha volymat och tvättat ser man ut så här:
(Nu har jag precis kommit ut ur duschen)

Jag är ensam hemma, det betyder att jag umgås med dessa. Jag gillar verkligen Spotify



Igår köpte jag lera åt grabbarna, som för övrigt varit VÄLDIGT bortskämda senaste veckorna. Dumt gjort eftersom de är så trotsiga


Timothy lerar också


Nu ska jag göra mig klar och sen gå in till stan och möta upp Josse där vi ska luncha och kika lite, UTAN barn.
Grattis Elin på födelsedagen!

1 kommentar: