tisdag 1 september 2009

Besök

http://blogg.heidihoo.se/ man Patrik fixade en besökssiffergrej åt mig för några dagar sedan och jag är lite smått chockad över att jag haft så många besökare. Blir dessutom lite nyfiken vilka alla dom är. Tråkigt att ni kommenterar så sällan.

Idag ska jag jobba, 11-20, tråkigt jobba så sent så jag inte hinner träffa barnen något mer idag. Men vi behöver väl kanske vara från varann lite också så att de kommer över sin mammahet lite.
Jag och Bettan var på tutbingo igår men vann ingenting, var några någon gång iaf.

Snart ska jag tvätta mitt väldigt lortiga hår, äta frukost och trampa till Coop.

3 kommentarer:

  1. Hur gjorde man en sån? Vill oxå ha en!

    SvaraRadera
  2. Linus fixa åt mig idag men ja tror knappast att det är så många som kollar in min blogg hihi

    SvaraRadera
  3. Helena jag vet inte alls hur man gör, tyvärr...

    SvaraRadera