söndag 23 augusti 2009

Utsövd

Skönt att det var väldigt okej väder igen, inge kallt alls och allt regn var avslutat i god tid innan det var dags att bege sig.
Ohc idag vaknar man till en stoooor sool. Härligt!
Barnen vaknade lite innan 07 i morse, strax efter 07 kom Stefan hem från sitt arbetspass på station. Då skickade jag ner barnen till Lisa och jag sov vidare, vaknade vid halv 11 och kände mig riktigt utsövd, skönt också att barnen inte var hemma så man fick äta frukost och vakna till i i lugn och ro. Ibland behöver man det.
Ringde för ett tag sedan då är de med min pappa/deras morfar och min lillebror/morbror Erik på stan och har det trevligt på strömmingsleken. De hade blivit jätteglada och skrikit som tokar efter Erik när de såg honom.
Stefan sover än jag funderar på att gå in till Josse och hoppa i deras säng, inte sett några livstecken därifrån än

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar