torsdag 27 augusti 2009

Snäll farmor

Det här köpte barnens snälla farmor åt pojkarna idag. Lindberg mössor och Lindberg vantar. Vantarna var såå himla skönt varma, lite stora dock men blir bra ändå kan ha dem nästa vinter också om inte annat. Och randiga tröjor

Här sitter de och visar upp sina nya saker


Idag har jag vart på jouren med Timothy för han fick reaktion för 3e gången på 2 veckor. Idag för att han ätit en Noggerglass. alldeles rödflammig i nedre delen av ansiktet och vita prickar i det + alldeles hes. Utslagen sitter bara kvar i 30-45 minuter men känns ändå inge bra, inte märkt av någon på andningen. De 2 andra gångerna käkade han en Ballerinakaka. De har han ätit mååånga gånger förut men inte fått någon reaktion på de då.
Så till veckan ska vi upp på sjukan och göra sånt pricktest inom nötkategorin. Tidigare när han var mindre fick han ju samma utslag när han åt något med kokos.
Men som sagt hoppas vi kan reda ut saker till veckan så vi vet mer exakt vad han kommer kunna äta och inte. Fick även några piller utskrivna som vi ska hämta ut.

Idag på eftermiddagen har pojkarna varit på skjutbanan med Stefan det hade gått bra busade ju där med grannkompisen William.
Min rygg är fortfarande lite sisådär, lite bättre måste jag nog säga men då har jag ju vart dålig på promenader också plus varit mycket ledig senaste veckan, men i morgon börjar jag igen, jobbar fredag, lördag och söndag. Måste ta och köpa mig skor för att ta promenader i, fast de är typ det fulaste jag vet.
Ont i halsen har jag också, kom bara sådär pang igår när vi var hos Micke och Annette, så idag har jag ätit massor med Fishermans.
Stefan är på något jaktmöte inför älgjakten.
Jag ska nog mysa ner i soffan i min ensamhet.
Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar