lördag 29 augusti 2009

Maximilian

Åååh jag är helt slut, är fan så himla jobbigt att jobba helgen fast egentligen är det ju nästan samma sak som vardag. Jag jobbar ju bara 30 timmar i veckan oavsett.
Jag är själv nu, så himla lugnt och skönt. Pojkarna somnade innan halv åtta och Lisa åkte med Stefan hem. Han var hem och hämtade flytvästen och gps:en till båten sen åkte han ut med båten, jag sover nog när han kommer hem.
Maximilian har varit rätt sur och vrång idag, tråkigt! Gick bra när de var och hälsade på hos morfar, kul där. Men sen när de kom hem hit igen var det bara skrik och grin. Och bråkar gör de också, hoppas detta inte kommer hålla i sig länge till. Man blir ju helt slut i kropp och skalle. Plus att de har börjat sova dåligt också, även Maximilian. Men till veckan är Stefan ledig så då hoppas jag på lite mer sömn.
Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar