fredag 3 juli 2009

Timothy och Maximilian

Jag har kollat på mitt tidigare blogginlägg väääldigt många ggr, kollat på de fina bilderna (som Elin fotat), vackraste Maximilian och Timothy och fått tårar i ögonen för att jag är så himla lycklig över att ha fått såna fina och underbara barn. Vad skulle jag vara utom dom. Nu? Ingenting. Fan vad livet förändras.
Skulle bara vilja gå upp och pussa upp dom. Men det går ju inte. Då blir de sura och ledsna barn som blir väckt av en galen mamma mitt i natten. Men på dagarna gillar de att pussas, det är mysigt.
Jag ska packa åt kidsen nu, de ska åka båt med Stefan i morgon och sova kvar i Stefans föräldrars båt. Jobbig sitaution för mig som är båt/vattenrädd, men det är bara att bita ihop :( Så får alltså inte träffa dom nå alls i morgon, lite jobbigt faktiskt men så är det ibland, på söndag eftermiddag ses vi ju :)
Nä nu blev jag lite väl fjantig märker jag.
Packa och God natt!

1 kommentar:

  1. Ja, det är verkligen två helt underbara små pojkar du fått. Du är lyckligt lottad! =)

    *Kram*//Frida

    SvaraRadera