söndag 19 juli 2009

Mindre nöjd

Är jag nu. Hade laddat upp runt 100 kort för framkallning från 3 olika källor, dvs två olika minneskort och sen från minnet på datorn tog typ en timme, sen bara försvann allt, väldigt tröttsamt.
Idag har vi varit på Buspalatset, Erik var också med. Även Maria med barn och Heidi med barn var där.
I morgon blir det röjning, tvättning och förhoppningsvis kommer Julia. På torsdag åker vi, ska bli så skönt och kul att komma iväg lite.
Fått sms från syster som har det på Island, badat i lagun idag. Jag skulle också vilja åka iväg på någon liknande resa, men blir väl min tur någon gång.
Nu ska jag dricka en samarin och lägga mig, min förstfödde är fortfarande krasslig om nätterna.
Idag är det sista dagen på min första semstervecka. Ser fram emot 3 veckor till. Hoppas på bättre väder.
Puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar