torsdag 30 juli 2009

Markus

Natten som var då så sov jag hos Elin. Sena kvällskvisten kollade vi på MASSOR med kort. Elin har ju scrappat såna jättefina album till alla korten verkligen jättefina hon är så himla duktig. Men iallafall så fanns det ett hemskt kul kort där. På Elin och hennes Markus. HAHAHA! Markus har verkligen haft sina bättre dagar, karln har musching (hur det nu stavas) och ser verkligen inte klok ut för fem öre, Förlåt Markus! HAHAHAHA!!! Men tur det fanns några snygga kort på honom också.
hahaha..........

Blev ingen vidare shopping i Gävle idag, en deo, men bra jag kom ihåg det eftersom min är typ heelt slut. Egentligen så behöver jag väl inget heller, men lite nytt så
I morgon ska Lisa komma hit en sväng, får se vad vi hittar på.
Stefan jobbar natt på station, skönt med massa extrapengar nästa månad så det bla täcker upp för semesterbensinen.

Våra grannar är dryg, just nu irriterad på en speciell, finns många dryga offer. Men just denna nyss fyllda 15 år står och varvar mopedjäveln så in i helevte var och varannan minut/timme. Dessutom idag hann han växla 3 ggr inne på gården, känns det som gångfart han kör i då?!?!? Inte kul när det är massor med barn som leker ute på gården.
Också sjukt less på denna jävla kattpiss och kattskitsluft som kommer då och då, från vår rabbat, från vår sandlåda osv. Förbannade jävla äckelkatter! Fattar inte varför man ska ha katt när man bor i ett sånt här område. Eftersom många av katterna är ute typ jämt så har ägarna ändå inget utbyte av dem
Nu ska jag iallafall gå och lägga mig i sängen, hemskans trött.
Natt!

2 kommentarer:

  1. Det är lite lätt att i efterhand se att MArkus projekt kring ansiktsbehåring mådde bäst av att vara ett projekt, men just då tänkte man inte på det. Som du säger, han är snygg också. Och jag vet, jag är så himla duktig. Kolla meningsbyggnaden i inlägget när du är lite piggare. Godnattkram!

    SvaraRadera
  2. Har ett bra recept på lite föda som tar bort katterna(från Wallvik), men det ät ju ägarna som skulle behöva en åthutning. Jocke

    SvaraRadera