måndag 1 juni 2009

Såhär ligger det till...

... att jag kan tyvärr inte uppdatera er med lite bilder från i helgen, för som bekant så mår ju mobilen inte så bra sen den tog premiärdoppet i badkaret med kidsen. Nu ligger den och vilar på Euronics. Och så har jag pratat med Folksam idag. Och jag ska "få" en ny mobil till ett pris av självrisken på 1500:- så det är ju bra då. Så nu har jag surfat runt lite, men hittar inte någon jag känner mig riktigt överens med. Någon som har något tips? Kom isf bara med tips som heter Sony Ericsson före.
Idag har jag/vi storstädat hela lägenheten, Stefan fick en slappisstäddag idag.
Jag och kidsen klev upp 7.15 började städa strax därefter. Så när Stefan kom upp efter 09 så var det bara toa och dammsuga uppe som var kvar.
Efter vi städat och fixat lite här hemma så åkte vi in till stan och fixade lite ärenden, det var trevligt, sällan vi fixar och är på stan tillsammans. Sen käkade vi lunch på furan, sallad. Och så blev vi sittandes i lekparken någon timme också. Myyys! Skönt med sol och värme.
Sen kom Heidi och Elias förbi så vi gick och käkade glass med dom.
Sen hem och laga mat, ris och korvstroganoff, och jag gjorde tydligen väldigt god sådan idag för både Maximilian och Timothy käkade två portioner var, duktigt killar!
Sen kom Joel, Julia och Micke och hälsade på. Bra det eftersom kidsen är lite halvsvåra att hålla glad på kvällskvisten eftersom vi försöker sluta med middagssovning.
Idag somnade de dock i vagnen när vi nästan var hemma, så de fick sova ca 20 min. OCH det gick jättebra att natta dom idag, som gamla goda tider, ge välling, ge napp och gå ner. UNDERBART!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar