söndag 14 juni 2009

Ringa

Jag köpte en piltavla på Barnens hus nu i veckan, har inte hunnit sysselsätta mig nåt med den. Så här ser den ut nu. Så kan det vara!


Så här ser vår skohylla ut. Barnens skor tar upp hela översta hyllan, jag och Stefan har väldigt lite skor framme. Än. Det är ju så himla dåligt och tråkigt väder ute. Men snart så, hoppas man på bättre tider, om inte förr så senast vecka 29.

Busar med Elin, här håller de på att sätta nallar på kanten till leksakslådan, sedan lekte de typ vem kan somna snabbast leken.
Resultatet hamnade visst först, men det funkar ju det också

Maximilian koncenterarad

Timothy i morse när han pysslar lite lera med moster Elin och Elins mamma Laila.
Pysslar..




Tjejerna på Albertina igår kväll

På väg till gomaten :)
Ja som ni ser. Blev lite tok med bilderna.
Elin och Laila var här på förmiddagen, de pysslade lite med lera och busade. Och så åt vi glass.
Sen var jag på Amore och käkade pizza med Åsa, Marie, Erika och lilla Ted. Sen 1 timme och 20 minuter senare åkte vi till svärmor/svärfar och käkade god lax, potatis och romsås, väldigt gott med fick inte i mig så mycke.

Sen åkte vi förbi hos Mickem Annette och barnen så de lekte lite, vi skulel hämta kläderna som jag beställt med Annette från H&M men jag glömde dem ju där ändå såklart.
Julia målade Maximilian med läppstift, blev så söt så :)



Här är Joel, han är söt! Han för ofta sig illa och är storkonsument på plåster, fast på bilden har han ju bara busat till sig för "grabbarna" som han kallar våra barn.
Jag är fortfarande proppmätt!!! Jag och vågen är fortfarande överens iaf fast jag slarvat så mkt flera veckor, det känns bra. Hoppas vi är överens hela livet. Men än har jag ju lite till att kämpa med.
I morgon är det städmåndag, kan bli lite stressigt då det är andra ärenden att fixa med, men är rätt fint här ändå nu så kanske får stå ut till nästa måndag.
Och i morgon ska vi på utvecklingssamtal på dagis, spännande. Kul att höra vad de kommer säga. Hoppas de inte tycker vi är jobbiga/omständiga föräldrar.
Nä nu ska jag ringa upp min kusin Åsa...
Hej!

2 kommentarer:

  1. Skoj med utvecklingssamtal! Vi hoppade över vårat eftersom det blev så nära inpå inskolningen. Får ta det nästa gång det blir istället :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken ordning på skostället! Jag är imponerad! Våra skor står huller om buller och inte blir det bättre av att Elias bär omkring på alla jävla skor hela tiden :-D

    SvaraRadera