lördag 27 juni 2009

Mest bara bilder

Som vanligt så hamnar bilderna lite konstigt och huller om buller när jag lägger in många.

Här är iallafall min älskade Lars Winnerbäck på sitt blyga framträdande på Peace and love i torsdags

Även en vacker bild

Backyard babies

Jocke, Fia och Fredrik käkar på vårt stopp i Falun

Niklas, christian och Åke käkar dom också

Så här varmt är det hos oss JUST NU

Farfar idag hemma hos pappa. Sitter i skuggan och äter vattenmelon

Stefan, Siw och Inge kollar på när de andra badar i poolen

Idag har vi varit hos pappa hela dagen och här är Badkillar!

Tuff när han äntligen vågade sig i

Hela gänget utom jag då.. Christian, Åke, Jocke, Fredrik, Niklas och Fia

Fia och Freddan jäser i solen

Killarna dricker upp ölen innan vi kan gå in på området

Stefan klippte kidsen förra veckan, så här ser håret ut när man haft i vax

Det var nog allt från nu.
Stefan är med killarna från arresten och grillar och festar hos Stefans föräldrar. Tidigare idag har de varït på skjutbanan.
Jag och killarna har vart hos min pappa hela dagen, så nu har jag liiite färg, ojämn i ansiktet såg ja, suttit mest åt ena sidan i solen hehe..
Nu ska jag nog käka lite ost och kex i min ensamhet sugen på något och har inget sött hemma :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar