tisdag 9 juni 2009

Mat

Här är det fortfarande sjukstuga även fast det är nog bättre än igår iaf. Inatt har de sovit rätt bra med Timothy har sovit med min sen typ 01. Var nog bra att jag började ge nässpray och hostmedicin direkt igår morse när vi klev upp, plus de fick alvedon när Stefan la dem igår. Snoret rinner massa än iaf. vet inte hur många 11:or jag har torkat idag.
Vi tog oss en promenad till macken nyss och köpte mjölk och bröd. Nu är de på vår lilla baksida fullt påpälsad med tjocktröja och mössa. De håller på att torka där ute, haha


Igår var jag och Jessica2 på bilbingo uppe på Hällåsen, jag kammade hem storvinsten ;) 500kr som jag fick dela med tre andra men jag fick igen det jag satsat iaf.

Jessica spelar bingo


Kidsen spelar tvspel hemma hos morbror Jimmy

Jimmy visar hur man spelar Guitar hero

Brucan



Från konserten i fredags


Massa folk

Stefans mat på Kungshallen

Min och Stefans frukost påväg ner till Stokcholm
Nu ska jag laga mat pölsa och potatis och hemlagad mos och fisk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar