torsdag 11 juni 2009

Åsa

Idag har killarna fått nya bilbarnstolar och äntligen fick vi de andra sålda även fast det kostade flera pengar att köpa dessa. Stort tack till svärfar/svärmor som sponsade oss en del.

Och så köpte jag nya foppa åt dem igår med "bayjabiii".. Rallybil i lite vuxnare översättning

Timothy "söt"


Maximilian "söt"



I tisdags fick jag hjälp i tvättstugan :)




Dutti kille



Idag var dag 2 av min mobilfria period på arbetstid. Känns fortfarande rätt tråkigt. Och dessutom att det inte gett något resultat på övriga medarbetare. Men kanske tar lite tid. Suck!
Jobbar i morgon sen har jag fyra lediga dagar framför mig, underbart! Dock är det fullt upp hela tiden, men skönt att göra lite å.
Och Åsa kommer hem i morgon, naaajs! <3
I morgon ska vi grilla, jävligt gott var säkert 2 veckor sen sist.
Nää nu ska jag vara lite social mot min sambo som är hemma (!!!) och äta en kvällsmacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar