torsdag 18 juni 2009

4038:-

Har jag vunnit. Jag köpte en Harryboy på V75 på Alen tobak förra veckan som gav mig 4038:- idag :) Så slog till och köpte ett andel på Lotto för 75:- hoppas på mera pengar.
Har lunchat med Josefin, Anton och Leo idag, vi åt sallad, den var god. Kikade lite på stan, inget roligt nytt som vanligt.
Nyss har kidsen ätit, spagetti och köttfärssås nu äter de päron isglass som lite efterrätt.
Vi har också varit i lekparken ett tag, men det var så kallt så blev inte långvarig.

Jag är såååå trött. Kidsen sov dåligt inatt, bara för jag sa till en granne häromdagen när vi gick hem ilag från stan att de sovit så bra senaste månaden och slutat ätit morgonvälling. Men nu två nätter har det vart kört igen, suuuck! Ska aldrig mer yttra mig om deras sovvanor.

Nä nu ska jag mysa med våra kära barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar