onsdag 13 maj 2009

Tupperware

Igår var jag hemma hos Anette på Tupperwareparty, inhandlade en typ gryta och 4 saftglas åt kidsen med lock, och vips så var 563:- borta.
Stannade kvar en stund och surrade lite sen var hennes snälla karl Micke snäll nog att skjutsa hem mig, sen glömde jag förstås att tacka för skjutsen också :/ Men det löser sig nog :p
Kidsen är på inne i en jobbig period, hoppas den blir kortvarig Bara skriker, grinar och slåss, båda ska sitta fast i mig typ, står och hänger i ett varsitt ben och skriker maaaaamma maaaaammma.
Just nu kollar de på Drömmarnas trädgård, lustigt och väldigt intressant barnprogram tycker de. Snart börjar "Bompa" också
Har jobbat hela dagen idag, segt har det varit men har vart en dag med ovanligt mycket skratt :)
Jobb torsdag, fredag också, bytte åt mig en bättre tid på fredagen så jag får gå hem tidigare, skönt det när vi ska få främmande av Micke, Joel och Julia som ska äta här med oss, vi ska grilla. Vi prata skit och äta/dricka lite gott. Och alla kidsen busa, så kul att se de ha roligt.
Sen lördag blir det kryssning, med Cindrella, ska bli jättekul. Länge sen jag var på kryssning. Så Stefan får fira vår 3-års dag själv. Men han överlever nog. Om det var fint väder lät det som de skulle åka ut med svärmor/svärfar i båten och sova ute på Orn.
Nee nu ska jag kvällsmysa till bolibompa med kidsen

1 kommentar:

  1. Haha då kanske du träffar Färjan-Håkan då ;-)
    Hoppas ni får kul!!!

    SvaraRadera