måndag 4 maj 2009

Tack!

Tack förresten för alla braiga presenter jag fick på mitt kalas, som jag inte skulle ha :p Fick iaf presentkort på, på håret, pengar, blommor, alkohol, picknick set.

Sen på kvällen jag jag, Stefan, Bettan, THomas, Brorsan, Elin här och grillade, käkades lite olika, kotletter, laxspett, karré, hasselbackspotatis, potatissallad, och potatisklyftor, sen lite olika såser på det. GOTT!
Sen på kvällskvisten kom även min kära Marie, satt och babblade en del sen bestämde hon sig för att sova över.

Älskade barn

Jag och Johan och Tomas på ett litet hörnLeker med morbror Björn

Bengan och JohanYvonne solar sig lite
Kompisar! Anton, Leo, Timothy och Maximilian Kidsen äter frukost med Marie
Vi käkar på kvällskvisten
Morbror Jimmy och ElinThomas och Bettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar