onsdag 20 maj 2009

Stressad

Sitter här i soffan och känner mig tokstressad. Vet inte riktigt varför, för jag är ju dessutom ledig i morgon, vilket känns väldigt bra.
Ska hälsa på Micke och Annetté + barnen en sväng tror jag det blir. Sen ska vi till pappa och käka lite vid halv tre tiden. Sen mot kvällen ska Stefan iväg å fiska.

Idag har jag shoppat, typ harems trekvart och en jeanskjol. Tycker egentligen harem är svinfult men var inte så mycket på dessa och det satt snyggt och var jävligt sköna så det blir bra tills sommaren och värmen kommer, om den nu kommer någon gång vill säga.
Som sagt, jag känner mig väldigt stressad, vet inte varför. känns jobbigt i kroppen att stressa upp sig själv. Hmm.. kanske lägga mig på soffan en kvart och lyssna på lite lugn musik.
Jag behöver snygga sommarskor som inte är så himla brudig, nån som har några tips?

1 kommentar:

  1. Harembyxor är tok jävla fula, men säkert sköna o det är väl det som räknas? Iaf nu när man blivit gammal =s

    SvaraRadera