tisdag 19 maj 2009

Såpbubblor

Idag har vi inhandlat lite saker: Ny svart hallmatta, 3 löpare, innebandyklubbor + boll, såpbubblor, magnetlist till knivar, kökshanddukar, förkläd, rengöringsmedel, duschkrämer till barnen. Säkert något mer som jag glömt.

Nu sover barnen. Vi har blåst såpbubblor, det tyckte dom var jättekul :)

I morgon är det jobb som gäller, känner mig inte det minsta sugen men sånt är livet.
I morgon ska Lisa hämta pojkarna på dagis eftersom vi jobbar, jag till 20 och Stefan till 00.
Sen jag kom hem från resan och de vaknade på måndagmorgon är mina älskade barn sig själva igen. Inge gnäll, skrik och grin och ångest över att mamma är ur blick 3 sekunder, känns sååå skönt att åter igen kunna få gå på toa ifred och/eller få sitta själv i soffan utan att båda barnen MÅSTE sitta fast på mig och bråka och slåss. Skönt som sagt att de återgått till sitt normala beteende.

Idag har jag spelat in att Maximilian säger Lars, dock börjar han bara skratta när jag försöker öva in Winnerbäck. Det vill sig inte riktigt, men snart så hoppas jag.
Nu ska jag lägga mig på soffan och bara döööö. Kanske lyssna på lite sköningar av Lasse!

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att Elias återgår till sitt normala snart också. Han va heeelt underbart snäll och glad innan han blev sjuk :-( Hoppas hoppas hoppas :-)

    Va mycke bra saker ni har handlat! Skönt!

    SvaraRadera