måndag 18 maj 2009

Resan

Kryssningen var rolig. Riktigt skönt att komma iväg, dock är jag heeelt slut. Trodde det var ett skämt när båttanten ropade ut 09 på söndagsmorgonen att det var en timme kvar tills frukosten stängde, kändes som att jag precis slagit igen ögonen, trots att det faktiskt var ca 6 timmar innan.
Kul att träffa och se lite annat folk än de man alltid ser hemma. Jobbigt dock att folk super som om det är deras sista dag i livet eller så.
Idag mår jag mindre bra, frössen och ont i kroppen. Vet inte om det är sjuka på g.
Idag har jag vart hos tandläkaren, gick jättebra och mina tänder såg fina ut, inget alls att anmärka trots att det var 1.5 år sedan jag var där sist, det börjar ta sig :) Då jag hade ont förra veckan kunde bara bero på att jag fått in någon matbit i tandköttet någon stans el bara borstat slarvigt. Så det var skönt att dte inte var något hål på g.
Käkat lunch med Sofia, så vi pratade lite vardag som tvillingmammor. Alltid trevligt att ses ut utbyta lite tankar och tips.
Nu bråkar mina barn, hej!

1 kommentar:

  1. Va skönt att det gick bra hos tandplågar´n!
    Och att resan va rolig, söp du mycke eller va de bara för att du va trött som va så sliten? :-)

    SvaraRadera