lördag 16 maj 2009

Kryssning

Om 1.5 timme bär det av. Johan ska hämta mig för att skjutsa mig coh Fia till bussen som ska ta oss och 14 st till ner till Sthlm och Cinderella.
Igår hade vi en trevlig kväll med Micke, Joel och Julia här på mat. Bettan och Thomas kikade även förbi en sväng.
Nu har jag halvpackat, Stefan åkte precis iväg "en snabbis" som det brukar heta för att hämta en båtmotor. Får verkligen hoppas det går fort. Är aningen stressad och som ungarna är nu kan jag inte göra mycke innan de skriker efter mig.
När jag åker ska Stefan och kidsen åka med båt ut till Orn till Bengan och Yvonne och sova kvar i deras båt, känns aningen jobbigt att han ska åka med dom själv första gången för säsongen och att vädret inte är superfint, men det är väl tyvärr bara att bita ihop. Får väl försöka träna på att släppa det, men så äre när man själv är åkrädd.
Idag är det 3 år sedan jag och Stefan träffades. Det firar vi på varsitt håll, hehe
Nä nu måste jag försöka sära på mina suriga bråkungar
Hörs i morrn då!

2 kommentarer:

  1. Som du vet, det där med bådet. Fy fan. Stackare.

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni har haft trevligt, räknar med en UTFÖRLIG bloggrapport sen när du kommit hem och det har slutat gunga under fötterna ;-) Hoppas du tog dig en rejäl fylla! Kram :-D

    SvaraRadera