torsdag 21 maj 2009

Härliga Sandarne

Idag har vi vart hos Micke, Annetté, Joel, Julia och Jennie några timmar. Alltid lika trevligt så barnen får leka.
Sen käkade vi hos pappa, potatisgratäng och grillat, pappa är såå duktig på att laga mat. Dock fick jag sån jävla magknip så jag hann inet riktigt äta upp. Var tvungen att lägga mig på soffan och tycka synd om mig själv.
Förstår inte varför det inte går att skiva fotokommentarer intill längre, någon som vet?!?!
Iaf.. upprifrån..
Barnen för en halvtimme sedan innan de gjordes ordning för natten
Idiot 1 och idiot 2 i barnens mössor
Min lunch, Nutrilett smart carb. Känner mig så jävla peppad när jag minskat rätt fort på sistone plus att byxor tom är lite stora :)
Och sista bilden. Joel. Han leker vilt i sandlådan så han har tom sand i örat :D Sötungen!







I morgon är det tyvärr arbetsdag för oss dödliga som inte är så himla speciella av oss. Det suger att inte vara speciell ibland.
Längtar tills lördag. Hoppas verkligen det blir utgång och jag ska vara en tönt och säga att jag hoppas jag blir rejält rund under fötterna, känner att jag behöver det nu, eg är det ett väldigt dåligt sätt att ta till det på. Hoppas på träffa massa roliga folk att surra med :)
Ses på statt på lördag!
Nu ska jag kolla om jag hittar nåt på tvn att se innan det är dags att krypa ner med kudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar