onsdag 1 april 2009

Pokerface

Måste ha vart något tillfäligt igår kväll.
Kidsen sov bra inatt och har vart feberfria hela dagen och ätit bra. Skönt!
Efter mitt jobb som jag gick hem lite tidgare från idag för att byta av Stefan hemma så han fick åka till jobbet så lagade jag mat åt mig och kidsen, spagetti och vegfärssås.
Sen klädde vi på oss och tog en promenad in till stan, köpte lite frukt, bröd och youghurt. Skulle även hämta ett paket, vilket jag inte fick. Första gången jag blivit nekad att hämta utan leg. Men så kan det va, får göra ett nytt försök i morgon.
Sen har Micke vart hit och hälsat på med gullungarna Joel och Julia så roligt att se att barnen har så kul ihop, kommer bli bra till sommaren ute på Orn :)
Stefan jobbar eftermiddag den här här veckan, så skönt att ha kvällarna helt för sig själv.
På fredag är det tjejkväll och utgång, hoppas det blir kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar