tisdag 7 april 2009

Mera bilder

Idag kom min syster hit med biljetterna hennes sambo fixat åt mig, bara nästan exakt 2 månader kvar. Ska bli stort.


Tidigt i morse gick vi ut och lekte. Tråkigt med det gråa vädret
Såhär påskiga ska mina barn vara på dagis i morgon

I morse åt Maximilian(grönt) och Timothy(blått) mannagrynsgröt så de blir starka när de blir stor. Men varför ska egentligen killar alltid va starka och tjejer söta?

Elin kom vid 11 i morse, strax innan tolv gick vi på en promenad så att kidsen fick slumra in. När de somnat säkert gick vi och käkade på tacobarn, det var gott. Usch vad jag har varit slarig senare tiden, måste skärpa mig!
Efter kidsen sovit klart var vi i lekparken nere på stan och lekte ett tag, det verkade uppskattas, tråkigt åter igen med det gråa kalla vädret.
Sen gick vi på Furan och fikade och kidsen käka lite mat. Sen shopping på Kappahl, 6 tshirts åt kidsen och ett 4 pack sovkalsonger till sommaren.
Sen hem och leka lite innan Elin åkte hem till Norrala.
Sen var jag och kidsen på Coop och dollarstore med Fia och inhandlade kratta, mjölk, sjal, små påskkärringar och lite utebilar. Pengarna rinner iväg även fast man inte tycker man köper något. 686:- har denna dag kostat mig.
Precis ätit en bantshake och 2 ägg(vitor)
Ska invänta Andra avenyn nu. Sen blir det sova!
Jobb i morgon, ledig torsdag, sen jobb igen, fredag, lördag och söndag! Tungt i påsk I guess.
Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar