lördag 25 april 2009

Lovely

Så tycker jag denna dag varit. Trots att jag jobbat. Gick bra, lagomt med folk.
Sen slutade jag klockan 15, då åkte ut till lovely Sandarne och hälsade på familjen Hjalmarsson/Landgren kom hem srax efter 19, tvättade av kidsen och stoppade de i säng, somnade på typ 30 sek. Maximilian har inte sovit någon middag alls idag och det gick ju bra ändå :) Hade man varit hemma hela dagen hade det antagligen varit mycke sura miner.
I morgonbitti ska jag cykla till jobbet, suck suck!
Stefan sitter ute med grillen nu. Vi grillar 1,2 kg flintastek. Blir gott som fan!
Älskar värme!

1 kommentar:

  1. Jobbade själv idag trots solsken. Hade semester igår då jag skulle på dop men det blev även bröllopp. Kul. Sur jävla karl hela helgen behöver inte komma hem alls när han är så. Fina bilder vad duktig du är på att städa. Kom o hjälp mig med. Kramiz

    SvaraRadera