tisdag 21 april 2009

Dagens inköp

En ny plattång från Gama köpt på Hårcenter så jag hoppas verkligen denna är bra nu. Jag har ju vart snål vid de 2-3 senaste inköpen av plattång då jag köpt från Clas Ohlsson, Coop och Ellos. Men nu jävlar ska håret hållas rakt längre hoppas jag iaf. Vettefan varför de två första bilderna kom på snedden. En varsin dagis tshirt till kidsen, tråkigt nog fanns inte den blåa varianten kvar så det fick bli två lika. Halva reapriset dessutom alltid kul att nåt är billigt!
Mjölk är livet!

Omega 3 med tutti frutti smak till kidsen som intas varje kväll innan läggning, började bli slut i flaskan så ett nytt inköp var ett måste

Maximilian och Timothy sover nu. Jag är hungrig, fan!
Ikväll är det Andra avenyn, Me like!

3 kommentarer:

  1. En sån plattång har jag och den är jättebra, min har hållt i typ 6 år!!

    SvaraRadera
  2. Precis lika plattång som mig och den är lika bra nu som i början. Jag vill ha en vågtång eller vad det heter. Trippeltång heter den nog. Gillade bilden med dig på backen och ungarna intill HAHA.

    SvaraRadera
  3. Säkert bra hårplattare, snygga tröjor, mjölk är gott men varför omega3? *nyfiken* :-D

    SvaraRadera