onsdag 18 mars 2009

Minnet

Det är verkligen krångligt att skriva blogg nu. Har ni andra uppdateringssidan som startsida eller? Slökollar på Vakna med the voice, tycker de är sköna.
På lördag är det 2x2 års kalas här, det ska bli skoj. Men känner att jag ligger lite efter. Skulle ha bakat 3 sorter till eg, men blir nog bara en sort. Sen ska det städas städas, stökigt nu och för att inte tala om dammigt, saker överallt också, alla skår är fulla. Skulle behövas en rejäl vårrensning.
Om femtio minuter går vår buss till dagis, där har jag int evart på säkert två veckor pga sjuka och att andra hämtat/lämnat. Sen jobb.
Barnen har vart nappfri i 6 dagar nu, så himla duktiga. När de vaknar på morgonen lägger de nappen på hyllan i deras sovrum sen så ligger den där typ 12 timmar tills det är dags att sova för natten igen :) kör såhär några månader och sen försöker vi sluta med den på natten också, förhoppningsvis har de tappat intresset själv.
Glömde visst bort att jag skrev.
Nuså är det dags för dagis och jobb

2 kommentarer:

  1. Är väl inge krångligt att skriva blogg? =P

    Duktiga som är utan napp på dagis. Nathali hade nästan jämt napp hon tills hon var 3,5 år o gav bort dom till tomten. Hon tvärslutade o det gick bra =)

    SvaraRadera
  2. Bloggen är min sak jag helst gör på internet utöver att läsa andras. Lägg den som startsida så du kommer ihåg den. Så har inte jag men tog din fundering till en idé för dig. Vad ska du baka till kalaset? Du kan ju göra negerbollar och äppelpaj. Super lätt o snabbt!

    SvaraRadera