lördag 21 mars 2009

Kalas

Idag smäller det, 2x2 års kalas. Vad kul. Ligger lite efter än varken dammsugat, vikt tvätt eller gjort tårtor. Ska göra det snart, lite tidigt än för att börja vara högljudd.
Jag och kidsen klev upp för tjugo min sen, jag känner mig pigg faktiskt, kanske är för att jag måste.
Älsklingarna mina sitter i soffan och kollar barnprogram och käkar thekaka, utan smör, haha. De gillar bara mackor utan smör eller pålägg.
Hade tänkt göra nå chokladtårtor idag men blir nog bara vanlig sylt och marsan mellan, verkade så krångligt annars.
Ska bli kul med kalaset senare. Kidsen kommer tycka det är kul med nya saker. Ska rensa ur deras leksakslåda någon dag också den är överproppfull nu men är mycke skit och bebisleksaker i den också. Ska nog rensa den nu.
Välkommen idag nudå ni som är bjuden! :)
Trevlig helg

2 kommentarer:

  1. GRattis till grabbarna!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du kan äta en liten bit kaka el tårta idag då du varit duktig o bakat. Själv håller min deg på jäsa som jag ska göra blåbärs bullar av. Aldrig ätit eller gjort förr så jag hoppas det blir gott. Lägg gärna upp bilder på prylarna barnen fått:).

    SvaraRadera