tisdag 3 mars 2009

Första dagen

Med det nya schemat på jobbet var det idag.
Gick väl sådär, jag var trippellagd. Hann inte med allt jag "borde" men man kan säga att jag är typ helt ny efter snart nio år. Det blir väl bättre med tiden. Kändes ändå rätt okej att vara lite varierande jobbigt dock att inte klara allt inom tidsramen som var uppsatt.
Kidsens faster Fia var så supersnäll och hämtade kidsen på dagis så att de inte skulle bli där aplänge eftersom jag hade lite probs med att komma hem från jobbet. Ge mig ett körkort!! Så nu har de vart och hälsat på Anna och Niklas och är väl på g och är snart hemma hoppas jag för Josefine ska komma hit med sina kids Anton och Leo så de får leka lite :) Vi har inte setts på länge en massa sjukor har ju hängt i luften.
Två dagars jobb till sen är det Stockholm och Metallica över helgen. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar